INFORMACJE
HANDLOWE
Warunki
handlowe i płatności
- Informacja
o produktach.
Informacje o
naszych produktach zawarte są w niniejszym katalogu, który jest
co roku aktualizowany i zawiera informacje o standardowo produkowanych
wyrobach.
Podane są w nim parametry
elektryczne i mechaniczne wykonywanych podzespołów.
Wykonujemy również
wyroby nietypowe na indywidualne zamówienia - są to wyroby dla
których często przygotowywane jest specjalne
oprzyrządowanie.
Wydajemy również
ofertę handlową która zawiera spis transformatorów
będących w ciągłej produkcji. Jest ona na bieżąco aktualizowana i
zawiera również dodatkowe produkty oferowane przez naszą
Hurtownię.
Wszystkie wyroby produkowane
przez Zakład podzielone są na dwie kategorie: wyroby w ciągłej
produkcji - C (znajdują się one w Hurtowni) oraz wyroby produkowane na
zamówienie - Z.
Nasze produkty spełniają
wymagania norm PN-EN 61558 oraz innych uzgodnionych z Kontrahentami i
posiadają wymagane certyfikaty. W roku 2007 rozpoczniemy starania o
uzyskanie międzynarodowych certyfikatów (KEMA KEUR, VDE), a w
roku 2008 systemu zarządzania ISO 9000.
Ponadto chcielibyśmy
poinformować iż wykorzystujemy nową rodzinę transformatorów ze
specjalnych materiałów.
Dodatkowe informacje o
naszych produktach dostępne są w Dziale Handlowym, w Hurtowni, u
Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych oraz na naszych stronach
internetowych (www.indel.pl).
Na życzenie dostarczamy
dodatkowe materiały informacyjne, aplikacje, wzorce itp.
- Składanie
i realizacja zamówień.
Zamówienia przyjmowane są w formie pisemnej za pomocą:
- faxu,
- e-mailem,
- pocztą,
- osobiście.
Dział Handlowy i Hurtownia
po
otrzymaniu zamówienia przesyła potwierdzenie jego realizacji z
podanym
terminem, ceną, formą płatności i sposobem dostawy.
Standardowe terminy
realizacji
zamówień wynoszą w okresie jesienno-zimowym 3-4 tygodnie, a w
okresie
wiosenno-letnim
2-3 tygodnie.
Zakład produkuje wyroby
wyłącznie na zamówienie. Natychmiastową realizację
zamówień wyrobów
będących w ciągłej produkcji - C prowadzi Hurtownia, natomiast inne
produkowane są po złożeniu zamówienia.
Hurtownia dysponuje
zapleczem magazynowym i logistycznym pozwalającym na szybką i sprawną
ekspedycję dostaw.
Anulowanie zamówień
może zostać
przyjęte jeżeli jeszcze nie rozpoczął się cykl produkcyjny wyrobu i
przeznaczone do jego produkcji materiały są standardowo przez nas
używane. Ponadto można wycofać się z zamówionych
podzespołów gdy są one
oznaczone - C (wyrób będący w ciągłej produkcji) i przyjmie je
Hurtownia.
Strony nie ponoszą
odpowiedzialności za częściowe lub całkowite niewykonanie kontraktu
spowodowane siłą wyższą lub takimi zdarzeniami jak strajki, rozruchy,
wojna, katastrofy itp., które wystąpiły po podpisaniu kontraktu
i
pozostawały całkowicie poza kontrolą stron. Jedna ze stron może powołać
się na „siłę wyższą” pod warunkiem, że druga strona
zostanie pisemnie
natychmiast powiadomiona o wyżej wymienionych okolicznościach.
- Ceny,
upusty.
Ceny sprzedaży
naszych produktów
podawane są w Katalogu cenowym i Ofercie. Obowiązują one od dnia
zatwierdzenia przez Zarząd aż do następnej zmiany.
Na wyroby produkowane na
indywidualne zamówienie ceny ustalane są osobno.
Jednakowe ceny obowiązują w
Zakładzie, w Hurtowni oraz u Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych.
Upusty udzielane są na
podstawie
wielkości i częstotliwości składanych zamówień, miesięcznych
obrotów i
okresu współpracy. Decyduje o tym Dział Handlowy przy akceptacji
Prezesa.
Przy stałych
zamówieniach i długofalowej współpracy udzielane są
dodatkowe upusty.
Hurtownia udziela
upustów w porozumieniu z Zakładem, a Autoryzowani
Przedstawiciele Handlowi mają w tym pełną samodzielność.
Ze stałymi Odbiorcami
zawieramy
Umowy Handlowe pozwalające obu stronom precyzyjnie określić ramy
współpracy tak by przebiegała ona jak najsprawniej i była dla
obu stron
maksymalnie korzystna.
- Formy
płatności.
Stosujemy
następujące formy płatności:
a) gotówka
b) przedpłata
c) płatność z odroczonym
terminem - przelew
d) za potwierdzeniem przelewu
e) za pobraniem
O zastosowaniu odpowiedniej
formy płatności decyduje Dział Handlowy. Pod uwagę brane są następujące
czynniki: wielkość i częstotliwość składanych zamówień,
miesięczne
obroty i okres współpracy.
Kontrahenci składający stałe
zamówienia z którymi stale współpracujemy mają
dodatkowe preferencje.
- Spedycja.
Opakowanie.
Zamówiony towar dostarczany jest
za pośrednictwem firm spedycyjnych, naszym transportem lub osobiście
odbierany jest przez zamawiającego. Sposób spedycji podany jest
na
potwierdzeniu zamówienia.
Standardowymi opakowaniami
stosowanymi przez nas są kartony zaklejone taśmą samoprzylepną. Podany
jest na nich typ wyrobu, jego ilość oraz osoba pakująca.
- Jakość
produktów i gwarancja.
Wszystkie nasze
transformatory
spełniają wymagania norm PN-EN 61558 oraz innych uzgodnionych z
Kontrahentami i posiadają wymagane certyfikaty. W procesie produkcyjnym
wielokrotnie poddawane są kontrolom międzyoperacyjnym oraz
rygorystycznej kontroli ostatecznej. Dzięki temu możemy zagwarantować
najwyższą jakość naszych produktów i pod tym względem jesteśmy
liderem
na polskim rynku. Nasze produkty znajdują również uznanie na
rynkach
zagranicznych. Na nasze wyroby udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, nie
dłużej jednak niż 24 miesiące od daty produkcji. Przy indywidualnych
kontraktach okres ten może zostać dodatkowo wydłużony.
- Hurtownia.
Autoryzowani Przedstawiciele Handlowi.
Zakład posiada
centralną
Hurtownię w Warszawie w której zmagazynowane są wyroby będące w
ciągłej
produkcji przeznaczone do natychmiastowej sprzedaży. Hurtownia prowadzi
zaopatrzenie Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych oraz wszystkich
indywidualnych odbiorców i dystrybutorów. Zaopatrują się
w niej firmy
produkcyjne stosujące typowe nasze produkty. Lokalną sprzedaż naszych
produktów prowadzą Autoryzowani Przedstawiciele Handlowi
zaopatrujący
indywidualnych dystrybutorów i działające na ich terenie
firmy.
- Rezerwacja
znaku INDEL
Informujemy iż
znak firmowy
INDEL jest prawnie chroniony i zastrzegamy prawa autorskie do
stosowanych przez nas oznaczeń naszych wyrobów oraz formy i
treści
niniejszego katalogu.
- Oznaczanie
wyrobów
Informujemy,
iż firma nasza
posiada własny system oznaczania produktów. Wyroby
niestandardowe
produkowane w krótkich seriach - do 10 sztuk oznaczane są
numerami
zleceń i rokiem produkcji. Natomiast jeżeli jednorazowe
zamówienie na
dany wyrób osiągnie 10 sztuk i więcej, wówczas nadawane
jest oznaczenie
seryjne. Oznaczenie to w zależności od produktu zawiera
jego typ,
kolejny numer wykonania-numer porządkowy, parametry-moc, napięcie,
prąd, rodzaj wykonania itp.
- Szybkie
zamówienia
Informujemy iż
od
01.12.2005r. uruchomiliśmy szybką ścieżkę realizacji krótkich
zamówień
w ilości do 5 sztuk. Standardowy termin realizacji szybkich
zamówień
wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Termin ten jest uwarunkowany
dostępnością wszystkich materiałów.
Z
poważaniem
ZPI INDEL Sp. z o.o.